Увага! Булінг!
Порядок
реагування на випадки булінгу (цькування) в закладі освіти
1. При встановленні факту або підозрі на наявність булінгу (цькування) батьки, законні представники дитини, вихователль, сама дитина або інші учасники освітнього процесу повідомляють про це адміністрацію закладу освіти.
2. Керівник закладу освіти отримавши заяву про випадок боулінгу (цькування) невідкладно реагує на представлені факти:
2.1. Приймає рішення про проведення розслідування із визначенням уповноважених осіб.
2.2. Наказом по закладу освіти створює комісію з розгляду випадку булінгу (цькування) для прийняття рішення за результатами проведеного розслідування та вжиття відповідних заходів реагування.
3. Результати службового розслідування викладаються в акті.
4. У разі підтвердження факту булінгу (цькування), адміністрація закладу освіти повідомляє Дніпровський відділ поліції ВП ГУНП в Запорізькій області та службу у справах дітей по Дніпровському району.
5. Рішення комісії реєструється в окремому журналі та доводиться до відома постраждалого.
6. Адміністрація закладу забезпечує виконання заходів для надання соціальних та психолого-педагогічних послуг учасникам освітнього процесу, які вчинили булінг, стали його свідками або постраждали від булінгу (цькування).
ПРОЦЕДУРА ПОДАННЯ ЗАЯВИ ПРО ВИПАДКИ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЯ)
ПІД ЧАС ОСВІТНЬО - ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ
Педагогічні працівники зобов'язані повідомляти керівництво закладу дошкільної освіти про факти булінгу (цькування) стосовно здобувачів освіти, педагогів, інших осіб, які залучаються до освітнього процесу, свідком якої вони були особисто або інформацию, яку отримали від іншої особи, вживати невідкладні заходи для припинення булінгу (цькування).
План заходів
спрямованих на запобігання та
протидію булінгу (цькуванню)
в Снігурівському закладі дошкільної освіти № 2 (ясла-садок) Снігурівської міської ради
№ з/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
Оновлення та опрацювання нормативно-правових документів, що забезпечують запобігання та протидію булінгу |
постійно |
Директор Галагуз О.С. |
2 |
Створення безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу (цькування) |
постійно |
Директор Галагуз О.С., вихователь-методист Бенько Л.В., вихователі |
3 |
Надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу |
за запитом |
вихователі |
4 |
Консультація для вихователів: «Як вирішувати дитячі конфлікти?» |
жовтень 2020 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
5 |
Організація роботи «Скриньки довіри» для батьків і педагогів, оновлення інформації веб-сайту з проблеми запобігання та протидію булінгу |
листопад 2020 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
6 |
Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО |
систематично |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
7 |
Групова консультація для педагогів: «Види та форми булінгу» |
грудень 2020 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
8 |
Ширінг для педагогів «На скільки серйозною є проблема булінгу та мобінгу в дошкільному закладі» |
січень 2021 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
9 |
Тренінг для батьків: «Вчимося спілкуватися з дитиною» |
січень 2021 |
Вихователі |
10 |
Виступ на батьківських зборах «Чому діти стають жертвами булінгу» |
січень 2021 |
Директор Галагуз О.С |
11 |
Інтерактивне заняття для педагогів з елементами тренінгу «Булінг, мобінг : сутність та ключові ознаки» |
лютий 2021 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
12 |
Консультація: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу) |
лютий 2021 |
Вихователь Ткачук В.В. |
13 |
Проведення діагностики стану професійного вигорання педагогів |
березень 2021 |
Вихователь Ткачук В.В. |
14 |
Виступ на батьківських зборах «Чому діти стають жертвами булінгу» |
березень 2021 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
15 |
Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність |
квітень-травень 2020 |
Вихователі |
16 |
Професійна майстерня: «Толерантність як компонент професійної культури педагога. Протидія булінгу» |
квітень 2021 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
17 |
Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу та мобінгу»: пам’ятка, листівки. |
систематично |
Вихователі |
План заходів
спрямованих на запобігання та
протидію булінгу (цькуванню)
в Снігурівському закладі дошкільної освіти № 2 (ясла-садок) Снігурівської міської ради
№ з/п |
Заходи |
Термін виконання |
Відповідальні |
1 |
Оновлення та опрацювання нормативно-правових документів, що забезпечують запобігання та протидію булінгу |
постійно |
Директор Галагуз О.С. |
2 |
Створення безпечного освітнього середовища в ЗДО вільного від насильства та булінгу (цькування) |
постійно |
Директор Галагуз О.С., вихователь-методист Бенько Л.В., вихователі |
3 |
Надання психолого-педагогічних послуг здобувачам освіти, які вчинили булінг (цькування), стали його свідками або постраждали від булінгу |
за запитом |
вихователі |
4 |
Консультація для вихователів: «Як вирішувати дитячі конфлікти?» |
жовтень 2020 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
5 |
Організація роботи «Скриньки довіри» для батьків і педагогів, оновлення інформації веб-сайту з проблеми запобігання та протидію булінгу |
листопад 2020 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
6 |
Проведення профілактичної роботи щодо запобіганню булінгу в ЗДО |
систематично |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
7 |
Групова консультація для педагогів: «Види та форми булінгу» |
грудень 2020 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
8 |
Ширінг для педагогів «На скільки серйозною є проблема булінгу та мобінгу в дошкільному закладі» |
січень 2021 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
9 |
Тренінг для батьків: «Вчимося спілкуватися з дитиною» |
січень 2021 |
Вихователі |
10 |
Виступ на батьківських зборах «Чому діти стають жертвами булінгу» |
січень 2021 |
Директор Галагуз О.С |
11 |
Інтерактивне заняття для педагогів з елементами тренінгу «Булінг, мобінг : сутність та ключові ознаки» |
лютий 2021 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
12 |
Консультація: «Як навчити дитину цивілізовано виражати гнів?» (профілактика булінгу) |
лютий 2021 |
Вихователь Ткачук В.В. |
13 |
Проведення діагностики стану професійного вигорання педагогів |
березень 2021 |
Вихователь Ткачук В.В. |
14 |
Виступ на батьківських зборах «Чому діти стають жертвами булінгу» |
березень 2021 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
15 |
Організація та проведення занять та бесід, що формують у дітей уявлення про толерантність по відношенню до різних людей, справедливість, порядність |
квітень-травень 2020 |
Вихователі |
16 |
Професійна майстерня: «Толерантність як компонент професійної культури педагога. Протидія булінгу» |
квітень 2021 |
Вихователь-методист Бенько Л.В. |
17 |
Розповсюдження інформації щодо профілактики булінгу та мобінгу»: пам’ятка, листівки. |
систематично |
Вихователі |
You can do it, too! Sign up for free now at https://www.jimdo.com